Mój trening

19:47

Mój trening od wczoraj wygląda tak:

b oznacza bieg , a m - marsz.
Zaczęłam wczoraj. trzymajcie kciuki aby mi się udało.
A jak Wy staracie się wrócić do formy/ schudnąć na wiosnę?
Więcej informacji i zdjęcie pochodzi ze strony bieganie.pl

You Might Also Like

12 komentarze

  1. ja po prostu nie chcę chudnąć:) 3mam za Ciebie kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. To się nazywa profesjonalny plan :) Trzymam kciuki aby udało się wytrwać w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam, zmęczyłam się :D za ciebie kciuki trzymam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wprowadziłam dietę, zrezygnowałam z windy na rzecz schodów, jeśli jadę autobusem - wysiadam przystanek wcześniej.

    Tak jak Ty, nie dałabym rady. Trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  5. wow!! jestem pod wrażeniem ;) życzę powodzenia, na pewno się uda!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to powodzenia, ja w sumie mam tak, że zrzucać nic nie muszę, a mam taką pracę, że kg i tak lecą w dół :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na odwrót niestety, praca siedząca w tej chwili i ruchu brak. Może i mam wagę ok ale muszę wrócić do jako takiej sprawności fizycznej i troszkę poczuć niektóre mięśnie:)

      Usuń
  7. WOW! Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo :) Ja jutro 3 dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paula od Ciebie to zgapiłam:) Wyczytałam na forum, że ludzie nawet na bieżni z tym treningiem ćwiczą i większość chudnie ok 5-6 kg po tych 6 tygodniach

      Usuń
  9. Podziwiam Cię! Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mi też marzy się bieganie.
    Marzy mi się... ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do komentowania. Jeśli podoba CI się ten tekst udostępnij go na swoich portalach społecznościowych.


Proszę o przemyślane dobieranie słownictwa i podpisywanie się pod komentarzem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Google+ Followers

Odwiedź na na Instagramie

Subscribe