Spotkanie przy książce

23:15

Uwielbiam ludzi. Nie potrafiłabym zamknąć się w domu, w czterech ścianach. Taka byłam zanim pojawiła się Ala i taka jestem teraz. Dziecko mnie nie zmieniło. Dziecko nie stało się przeszkodą w prowadzeniu życia towarzyskiego.

Wspólne zamówienie książeczek razem z Asią stało się pretekstem do spontanicznego spotkania również z Karolina i Klaudyną i ich pociechami. Oby częściej.
Lubię takie spontany choć Ala zawsze musi mi je pokrzyżować. No trudno, spóźniłam się i to nie był akademicki kwadrans :(. 
Z Klaudyną i jej ślicznym Tymkiem znałyśmy się wcześniej, Karolinę w końcu miałam okazję poznać osobiście:) Było wesoło, gwarno i książkowo. Matki miały okazję do wymiany doświadczeń, pogadania o tym czy owym a dzieciaki do wspólnej zabawy. Lubię patrzeć na Alę w grupie dzieci. Obserwowałam tego mojego rodzynka w gronie chłopców i wiem, że w żłobku sobie poradzi:) Jestem tego pewna:) Zobaczcie sami:
 





Mam nadzieję, że przed nami jeszcze przynajmniej kilka takich spotkań.
Zgadnijcie kto jest autorką zdjęć? :D

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Takie spotkania tylko potwierdzają,że blogowe życie można przenieść do realnego świata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można a nawet trzeba:)

      Usuń
    2. Chciala bym ale sie chyba nie da

      Usuń
    3. Ty wiesz, jak tylko wiosna zawita, zapraszam na wieś:)

      Usuń
  2. Dzieciowe spotkania są świetne ! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecie zdjęcie od góry jest genialne :) A spotkania maluchów zawsze są korzystne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajniutkie są takie spotkania :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale fajnie Wam się udało :D A i dzieciaki przypadły sobie do gustu jak widać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak dzieciaki bardzo ładnie się bawiły

      Usuń
  6. 2 zdjęcie wymiata! :D
    Fajnie Wam razem! :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że się spotykacie :)
    U nas może urodziny Szymka będą super pretekstem do spotykania sie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. powaliła mnie Ala na zdjęciu, gdzie wpycha się między nogi a fotel :)
    czego ona tam szukała ?;)
    książki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej ciasteczka:) Nie wiem ona zawsze się tak przeciska jak coś sobie upatrzy:D

      Usuń
  9. jedna i drugą udalo mi się poznać :D Karole podobno juz w podstawówce ;P
    Super spotkanko dziewczyny :) całuski dla waszych dzieciaczków... :D co jak co, ale wasze dzieciaczki sa przepiękne i porwała bym każde z osobna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tak wyszło, że te nasze olsztyńskie dzieciaki wszystkie takie ładne :)

      Usuń
  10. Bardzo miło było Was gościć i jeszcze przyjemniej obfotografować :-)!!!! Buziaki wielkie z Hubisiowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam również było miło jak zawsze:)

      Usuń
  11. Na 3 zdjęciu babeczki jakie zamyślone ;) Pewnie, ze Ala da sobie radę w żłobku - wesoła i otwarta z niej dziewczyna :)
    Zazdroszczę takich spotkań :) Z Emilą często w takich uczestniczyłam a z Fabim niestety skazani jesteśmy tylko na swoje towarzystwo... :| Teraz na szczęście w każdy poniedziałek mamy 2 godzinki z dziećmi i ich mamami w przedszkolu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne spotkanie.. Z ludźmi raźniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj super! Zazdroszczę takich spotkań!

    Też chcę, takie wielkie spotkanie!

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koleżanki pod pachę i do dzieła:)

      Usuń
  14. Ale brygada:) świetne takie spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Asia, musimy się zorganizować z kimś jeszcze:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do komentowania. Jeśli podoba CI się ten tekst udostępnij go na swoich portalach społecznościowych.


Proszę o przemyślane dobieranie słownictwa i podpisywanie się pod komentarzem.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Obserwatorzy

Google+ Followers

Odwiedź na na Instagramie

Subscribe